Osvrt na budućnost: Klasični Mini Electric

dam Image

Na scenu urbane elektro mobilnosti uskoro će stupiti sasvim novi model, pun harizme, individualnog stila i zabave u vožnji. Klasični Mini Electric kombinuje izgled širom sveta omiljenog malog automobila sa revolucionarnom pogonskom tehnologijom. Ovim jedinstvenim vozilom, MINI jasno poručuje da je posvećen zadržavanju prepoznatljivog karaktera brenda dok istovremeno prihvata inovativnu tehnologiju i nulte emisije.

MINI Electric Concept je bio najavljen na frankfurtskom Sajmu automobila 2017., premijerno prikazan na njujorškom Međunarodnom sajmu automobila, a prvo sasvim električno vozilo ovog brenda biće proizvedeno u fabrici MINI u Oksfordu 2019. godine, taman na vreme za 60. rođendan klasičnog Minija.

Klasični Mini Electric predstavljen u Njujorku ostaće jedinstven. Pažljivo restaurisan primer klasičnog modela Mini Cooper poslužio je kao osnov za ovo posebno vozilo. Crvena boja eksterijera dopunjena je kontrastnim belim krovom, karakterističnom prugom na haubi i sa žutim MINI Electric logom u amblemu brenda i u središtu točkova. Električni klasik ostaje veran brendu u vizuelnom izgledu ali i karakteristikama vožnje. Spontana snaga njegovog elektromotora daje novu dimenziju prepoznatljivom karting osećaju koji je pomogao da se malo britansko vozilo u svom prvobitnom obliku vine do svetske popularnosti.

MINI je još jednom preuzeo pionirsku ulogu održive mobilnosti u okviru BMW Grupe. Brend je 2008. godine predstavio MINI E, zasnovan na modelu tadašnjeg modela MINI sa troja vrata. Oko 600 primeraka je proizvedeno i korišćeno u terenskim probama u različitim uslovima. Ovo je imalo centralnu ulogu u stvaranju razvojnog puta modela BMW i3, koji od 2013. doživljava uspeh širom sveta.