Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.
POTPUNO ELEKTRIČNI. SADA DOSTUPNI.

DA LI STE ZNALI?

PREKO 577.000

73-89%

100% ZELENA ENERGIJA

28 MIN
PREDNOSTI SU DALEKOSEŽNE.
KOLIKO DALEKO MOGU DA PREĐEM?
PUTUJTE DALEKO. PUTUJTE JOŠ DALJE.


Novi potpuno električni MINI Cooper: Potrošnja električne energije (WLTP kombinovana): 14,7 – 13,8 kWh/100km; Emisije CO2 (WLTP kombinovane): 0 g/km; Električni domet (WLTP kombinovana): 293 – 402 km
MINI Countryman SE ALL4: Potrošnja električne energije (WLTP kombinovana): 18,5 – 17,0 kWh/100km; Emisije CO2 (WLTP kombinovane): 0 g/km; Električni domet (WLTP kombinovana): 395 – 433 km
KAKO SE POSTIŽE MAKSIMALAN DOMET.


DODATNO SE INFORMIŠITE - SAVETI I TRIKOVI ZA DOMET.
Ako ovu udaljenost prelazite svakog dana
PUNITE KOD KUĆE PREKO NOĆI:
BRZO PIUNJENJE NA JAVNOJ STANICI:
Brojčani podaci se odnose na novi potpuno električni MINI Countryman Essential Style. Cene zasnovane na prosečnoj ceni benzina (€ x.xx/l) i troškova električne energije (€ x.xx/kWh) u prethodnih 12 meseci. Poslednji put ažurirano (mesec) 2023.
Imajte na umu da stvarni domet zavisi od niza faktora, posebno: opcione opreme, kao i odabranih veličina točkova i guma, ličnog ponašanja tokom vožnje, izabrane rute, vremenskih uslova, korišćenja grejanja/hlađenja, kao i klimatizacije pre početka vožnje. U zavisnosti od spoljnih faktora, kao što su napon mreže ili spoljna temperatura, stvarna vremena punjenja mogu da odstupaju od vremena napajanja prikazanih u ovom alatu. Vremena punjenja su merena na osnovu spoljne temperature od 25°C.
SAZNAJTE VIŠE O SVIM OPCIJAMA ZA PUNJENJE ELEKTRIČNIH VOZILA.


STVARAMO SVETLIJU BUDUĆNOST.
PITANJA KOJA SU NAM ČESTO POSTAVLJENA
Kapacitet nacionalne mreže nije veliki problem kao što većina ljudi misli. Do sada je ulazak električnih vozila na tržište EU bio vrlo predvidljiv, pri čemu se električna mreža konstantno razvija paralelno sa tim. Dakle, nema potrebe za novim kapacitetima za proizvodnju električne energije u bliskoj budućnosti. Komunalna preduzeća su imala vremena da planiraju unapred. Međutim, situacija je specifična za svaku državu. Na primer, u severnoj Evropi, evolucija je lakša zbog jakih električnih mreža i električnog grejanja koji su već prisutni. U drugim delovima Evrope evolucija je nešto teža zbog jednofaznih energetskih sistema i starijih struktura. Ali ovo se rešava na izuzetno brzo. U stvari, postoji „neočekivani“ zaokret u ovom odgovoru jer električna vozila mogu pružiti vitalni izvor fleksibilnosti u energetskom sistemu. Umesto da predstavljaju pretnju stabilnosti ili kapacitetu mreže, EV se ponašaju kao velike baterije na točkovima. Oni omogućavaju da se energija skladišti i koristi kasnije. U narednih nekoliko godina, imaćemo skup EV punjača koji se koriste kao agregirane rezerve.


NOVI POTPUNO ELEKTRIČNI MINI ACEMAN.
Novi potpuno električni MINI Cooper.



