POTPUNO ELEKTRIČNI. SADA DOSTUPNI.

Novi modeli i nove metode. Naša nova generacija MINI-ja podiže legendarni osećaj karting vožnje i trenutni obrtni moment na sledeći održivi i električni nivo. Predstava koju volimo ostaje ista. Tehnologija koja stoji iza toga postaje pametnija i čistija iz dana u dan. Ovde ćete otkriti prednosti prihvatanja novog električnog načina života – koliko ćete uštedeti, koliko često ćete morati da punite vozilo i koliko je jednostavna električna vožnja.
MINI Elektromobilnost - uvodni video

DA LI STE ZNALI?

MINI Elektromobilnost - linija razdvajanja MINI Elektromobilnost - linija razdvajanja
MINI Elektromobilnost - ilustracija- stanice za punjenje

PREKO 577.000

javnih stanica za punjenje širom Evrope.
MINI Elektromobilnost - ilustracija- smanjenje CO2 emisija

73-89%

potencijalno smanjenje CO2 emisija.
MINI Elektromobilnost - ilustracija- zelena energija

100% ZELENA ENERGIJA

se koristi u javnoj MINI Charging mreži za napajanje električnih vozila
MINI Elektromobilnost - ilustracija- brzina dopune

28 MIN

je potrebno da napunite od 0 - 80% sa DC brzim punjačem.
MINI Elektromobilnost - linija razdvajanja MINI Elektromobilnost - linija razdvajanja

PREDNOSTI SU DALEKOSEŽNE.

Prelaskom na potpuno električni MINI, uživaćete u značajnim uštedama kada je reč o troškovima za gorivo. Ako možete da punite kod kuće, cena napajanja po kilometru je samo delić cene koja bi bila za benzin. Takođe biste mogli biti oslobođeni drumskih naknada i drugih srodnih poreza. Nacionalne i regionalne vlasti, pružaoci komunalnih usluga i druge organizacije vam mogu ponuditi atraktivne subvencije za instaliranje EV punjača. A poslodavci koji obezbeđuju električna vozila kao službena vozila mogu da iskoriste prednosti poreskih olakšica, kao i dodatne podsticaje u svrhe obezbeđivanja objekata za napajanje.

KOLIKO DALEKO MOGU DA PREĐEM?

PUTUJTE DALEKO. PUTUJTE JOŠ DALJE.

BMW Elektromobilnost - domet BMW Elektromobilnost - domet

Novi potpuno električni MINI Cooper: Potrošnja električne energije (WLTP kombinovana): 14,7 – 13,8 kWh/100km; Emisije CO2 (WLTP kombinovane): 0 g/km; Električni domet (WLTP kombinovana): 293 – 402 km

MINI Countryman SE ALL4: Potrošnja električne energije (WLTP kombinovana): 18,5 – 17,0 kWh/100km; Emisije CO2 (WLTP kombinovane): 0 g/km; Električni domet (WLTP kombinovana): 395 – 433 km

KAKO SE POSTIŽE MAKSIMALAN DOMET.

MINI Elektromobilnost - tizer o dometu MINI Elektromobilnost - tizer o dometu

DODATNO SE INFORMIŠITE - SAVETI I TRIKOVI ZA DOMET.

KALKULATOR TROŠKOVA I VREMENA.

SAZNAJTE ŠTA MOŽETE DA UŠTEDITE.


PODESITE VREDNOSTI.


Jednostavno podesite vrednosti i dobićete najsvežije uporedne podatke.

Mini electric (električni)
Komparativni benzinski pogon
Potencijalna godišnja ušteda

Promene vrednosti utiču na proračun i uštedu. Zadate vrednosti se određuju na osnovu prosečnih cena zabeleženih u poslednjih 12 meseci. Svi podaci se mogu promeniti.

Ako ovu udaljenost prelazite svakog dana
km
0 km 800 km
potpuno punjenje sedmično
x
od potrebnog potpunog punjenja
%
koliko uštedite u poređenju sa vozilom koje koristi gorivo

PUNITE KOD KUĆE PREKO NOĆI:

H trajanja
 
troška
 
H trajanja
 
troška
 

BRZO PIUNJENJE NA JAVNOJ STANICI:

H trajanja
 
troška
 
H trajanja
 
troška
 

 

Brojčani podaci se odnose na novi potpuno električni MINI Countryman Essential Style. Cene zasnovane na prosečnoj ceni benzina (€ x.xx/l) i troškova električne energije (€ x.xx/kWh) u prethodnih 12 meseci. Poslednji put ažurirano (mesec) 2023.

Imajte na umu da stvarni domet zavisi od niza faktora, posebno: opcione opreme, kao i odabranih veličina točkova i guma, ličnog ponašanja tokom vožnje, izabrane rute, vremenskih uslova, korišćenja grejanja/hlađenja, kao i klimatizacije pre početka vožnje. U zavisnosti od spoljnih faktora, kao što su napon mreže ili spoljna temperatura, stvarna vremena punjenja mogu da odstupaju od vremena napajanja prikazanih u ovom alatu. Vremena punjenja su merena na osnovu spoljne temperature od 25°C.

SAZNAJTE VIŠE O SVIM OPCIJAMA ZA PUNJENJE ELEKTRIČNIH VOZILA.

MINI Elektromobilnost - tizer o napajanju MINI Elektromobilnost - tizer o napajanju

STVARAMO SVETLIJU BUDUĆNOST.

Projekti, priče i saradnje – inspirisani našom motivacijom da budemo bolji i da uradimo više – za sve nas, ali i za planetu.

PITANJA KOJA SU NAM ČESTO POSTAVLJENA

Moguće je puniti svoje potpuno električno MINI vozilo iz mreže kao i svaki drugi uređaj pomoću standardnog kabla za punjenje koji se isporučuje i koji se može uključiti u bilo koju konvencionalnu zidnu utičnicu. Međutim, ovaj način punjenja može biti veoma spor, a namenski kućni EV punjač je mnogo bolja, sigurnija i brža opcija. MINI nudi dodatne opcije punjenja, kao što je originalni MINI Wallbox (Zidna kutija), koji vam obezbeđuje zgodnu, bržu alternativu sa skalabilnom snagom punjenja i namenskom, 3-faznom vezom od 11 kW. Odnosno, u ponudi je i pametni kućni punjač koji obezbeđuje naš partner Pod Point, koji pruža bezbedno i inteligentno punjenje uz standardnu instalaciju uključenu u cenu. Takođe možete razgovarati sa svojim MINI partnerom o kombinaciji proizvoda i usluga MINI Charging (Napajanje) koji su idealno prilagođeni vašim kućnim okolnostima za napajanje.
Hladno vreme zaista može privremeno smanjiti domet EV baterije za oko 10-12%. Ali danas, većina električnih vozila ionako ima doseg od 250-300 km. Dovoljno lako za svakodnevno putovanje. A zahvaljujući svom dizajnu, oni su daleko efikasniji zimi nego što ljudi misle. Oni se mogu reći bolje snalaze po snegu od konvencionalnih automobila zbog niskog položaja baterije i rezultirajućeg nižeg centra gravitacije. Vaša najbolja odbrana u hladnim periodima je da ne dozvolite da vaše potpuno električno MINI vozilo padne ispod 20% napunjenosti. Ovo deluje kao rezerva u slučaju da je baterija previše hladna i treba da crpi iz te uskladištene energije kako bi se započeo proces punjenja. Štaviše, da bi se efikasno punila, baterija vašeg automobila preferira da bude u određenom temperaturnom opsegu – 15 do 25°C. Ako je napolju zaista hladno, baterija mora da se prvo zagreje pre nego što može da se puni većim brzinama. Dakle, ako je moguće, držite svoj automobil u garaži da biste izbegli preveliki uticaj spoljne temperature.

Kapacitet nacionalne mreže nije veliki problem kao što većina ljudi misli. Do sada je ulazak električnih vozila na tržište EU bio vrlo predvidljiv, pri čemu se električna mreža konstantno razvija  paralelno sa tim. Dakle, nema potrebe za novim kapacitetima za proizvodnju električne energije u bliskoj budućnosti. Komunalna preduzeća su imala vremena da planiraju unapred. Međutim, situacija je specifična za svaku državu. Na primer, u severnoj Evropi, evolucija je lakša zbog jakih električnih mreža i električnog grejanja koji su već prisutni. U drugim delovima Evrope evolucija je nešto teža zbog jednofaznih energetskih sistema i starijih struktura. Ali ovo se rešava na izuzetno brzo. U stvari, postoji „neočekivani“ zaokret u ovom odgovoru jer električna vozila mogu pružiti vitalni izvor fleksibilnosti u energetskom sistemu. Umesto da predstavljaju pretnju stabilnosti ili kapacitetu mreže, EV se ponašaju kao velike baterije na točkovima. Oni omogućavaju da se energija skladišti i koristi kasnije. U narednih nekoliko godina, imaćemo skup EV punjača koji se koriste kao agregirane rezerve.

Električni pogoni imaju mnogo manje pokretnih delova od motora sa unutrašnjim sagorevanjem (ICE), što znači da električni automobili mogu biti jeftiniji za održavanje, naročito zato što servisiranje u proseku košta manje u poređenju sa ICE automobilom. Pored uštede na troškovima servisiranja, niži troškovi korišćenja električne energije za napajanje vašeg automobila pri punjenju kod kuće mogu se vremenom akumulirati, čime postižete još veću uštedu. Međutim, iako postoje aspekti posedovanja električnih automobila koji su očigledno jeftiniji od troškova povezanih sa ICE automobilom, možete očekivati da će tradicionalni delovi automobila, kao što su gume i kočione pločice, koštati otprilike isto.
MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Aceman MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Aceman

NOVI POTPUNO ELEKTRIČNI MINI ACEMAN.

Novi potpuno električni MINI Cooper.

MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Cooper MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Cooper
MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Countryman MINI Elektromobilnost - tizer - potpuno električni Countryman

Novi potpuno električni Countryman.